Koncerter

Det er vores organist Pavel Refsgaard Jensen, der primært står for at arrangerer koncerter her i kirken. Har du forslag til koncerter, er du velkommen til at kontakte Pavel.

Trio Canto

Tirsdag den 10. september, kl. 19.00

Trio Canto er et professionelt ensemble bestående af Kamilla Sørensen, pianist; Louise Odgaard, sopran og Søren Ulrichs, tenor.

Vi underholder med en skøn blanding af operetter, viser, musicals og klaverstykker der garanterer en underholdende musikalsk koncert

Trio Canto består af: Kamilla Sørensen. Solistuddannet fra Det Jyske musikkonservatorium i 2007 med en lang række koncerter og pladeindspilninger bag sig Louise Odgaard. Solistuddannet fra det fynske musikkonservatorium i 2012 og bla ansat i DR koncertkoret og Musica Ficta Søren Ulrichs. Freelance skuespiller og sanger. Uddannet ved bla Søren Weiss og Ian Adam, med mange års erfaring fra bla Folketeatret, Odense Teater og Fredericia Teater.

Trio Canto blev dannet i slutningen af 2022 og har haft koncerter flere steder i landet. Trioens koncerter foregår i en afslappet atmosfære med plads til både det muntre, det alvorlige og det mere eftertænksomme.

Cohen i kirken

Koncert med Leonard Cohens tekst og musik

Søndag den 3. november, kl. 16.00 og kl. 19.00

Oplev en koncertfortælling med store sange og prægtig poesi, når Karsten Holm & Cohen Trioen tager os med på besøg i Leonard Cohens univers.

Fra start til slut er Leonard Cohen manden bag alle ordene – både i sangene og i fortællingerne imellem sangene.

Den canadiske sangskriver og digter Leonard Cohen, der døde i efteråret 2016, er en af vor tids største sangskrivere, og hans sange er blevet en del af vores fælles kultur.

Mesterværker som ”Halleluja”, ”Bird On A Wire”, “Suzanne” og ”I’m Your Man” er naturligvis med i  ”Cohen i kirken” sammen med en række andre store Cohenske sange.

Orkestret bag koncertfortællingen er sangeren og guitaristen Karsten Holm, bassisten Bjørn ”Bønne” Petersen, guitaristen Martin Blom og violinisten Knud Erik ”Fuddi” Steengaard.

Koncerten arrangeres af Karsten Holm.

Kommende musikarrangementer