Læsekredsen

Gruppebillede af læsekredsen

Læsekredsen i Dyrup Kirke er en populær gruppe, der mødes den første torsdag i måneden. Kirken byder på kaffe, mens kredsens læsere selv skiftes til at medbringe kage eller boller.

I fællesskab vælges en bog, der er oppe i tiden. Bogen læses til næste samling og diskuteres så.

Hvis du skulle have lyst til at starte din egen gruppe, så kan du kontakte Christina på telefon 24401105.

Skab læseglæde

Den 5. marts 2020 blev kirkens bogskab indviet af forfatter Anne Cathrine Riebnitzsky. Her kan du bytte dine bøger til nogle, du ikke har læst, og du kan også bare låne en bog, hvis der skulle være en, der ser spændende ud.

Du er velkommen til at skrive en anmeldelse på bogens omslag, på den måde kan du til dele din læseoplevelse og forhåbentlig være med til at skabe læseglæde.

Der er mange gode titler at gå i gang med, så kom forbi i Kirkens åbningstid og lad dig friste.

Forfatter Anne Cathrine Riebnitzsky åbner bogskab Forfatter Anne Cathrine Riebnitzsky åbner bogskab

Kommende læsekredse