Babysalmesang i Dyrup Kirke

Billede af organist ved klaver. På klaveret sidder fire spædbørn

- kom og hæng ud med vennerne!

wink

Nyt hold starter torsdag den 04. april kl. 10.00 - du kan tilmelde dig på nedestående link.

Tilmelding til babysalmesang
Babysalmesang er sang og musik samt bevægelse og rytmik for babyer med udgangspunkt i salmer, som vi sammen ”synger ind” i barnet allerede fra han/hun er helt lille. Sang og musik er med til at stimulere dit barns kreative udvikling – allerede på babystadiet!

Vi synger, danser og vugger salmernes stemninger ind i de små, som oplever med alle sanser.

Der lyttes til musik, blæses sæbebobler, spilles på børnevenlige instrumenter og meget mere.

Det er organist Pavel Refsgaard Jensen og kirke og kulturmedarbejder Christina Søndergaard, der står for  babysalmesang.  Forløbet er på 8 torsdage fra kl. 10-10.30. Det er gratis at deltage.

Vi glæder os til at se dig og din baby!

Pavel  og Christina

Det er som sagt gratis at deltage i babysalmesang, men vi vil gerne have at du melder dig til. Du kan kontakte vores kirke- og kulturmedarbejder på kkmedarbejder@dyrupkirke.dk eller 2440 1105.  Der skal som minimum tilmelde sig 4 pers. for at vi opretter et hold.