Halloween i Dyrup Kirke

Halloweengudstjeneste

Torsdag den 31. oktober, kl. 17.00-19.00

Halloween

Torsdag 31. oktober, kl. 17 (de små) og kl. 19 (de store)

Vi gentager sidste års succes med Gys og Gru-tur gennem kælderen og halloween gudstjeneste.

17-18: Gys og Gru- tur for de yngste.

Gys og gru-turen er åben for alle børn indtil 12 år (evt med voksne) Er du alligevel ude at gå ”slik eller ballade”, så kom forbi og mød zombier og spøgelser i kirkens mørke kælder….

Kl.19.00 Gys og gru-tur version 2.0 og Halloween gudstjeneste for unge

Turen opgraderes til større børn og legesyge voksne. Mød op kl. 19.00 og bliv skræmt fra vid og sans, når FDF giver den gas med røgmaskiner, kødøkser, levende døde og skræmmende lydeffekter.

Det du skal opleve i kælderen, er ikke for pattebørn, så arrangementet er forbeholdt deltagere fra konfirmationsalderen og op. Hvis mor og far tør, er de også velkomne.

Kl. cirka 19.45

For de der kommer levende igennem Gys og gru-turen er der ungdomsgudstjeneste i kirken ved Lise Juhl Nielsen.

Her får vi pulsen ned og tænder lys og håb midt i al skrækken og rædslen. Søren Okholm står for musikken.

Arrangementet afholdes i samarbejde med FDF.

Søren Okholm