Mandeklubben - på tur ud i det blå!

Mandeklubben - på tur ud i det blå!

Mandeklubben - på tur ud i det blå!

Onsdag 11. november 2026, kl. 10:00
Dyrup Kirke, Tranehøjen 1, 5250 Odense SV

En gruppe af mænd mødes over en kop kaffe og en ostemad. Der bliver talt om alt mellem himmel og jord. hver anden gang er der oplæg eller foredrag.

Alle mænd er velkommen. Kom og vær med og tag en god ven med.

Du vil måske også kunne lide...

0
Feed