25/06/2026 0 Kommentarer
Mandeklubben - på tur ud i det blå!
Mandeklubben - på tur ud i det blå!
Mandeklubben - på tur ud i det blå!

© presse
Onsdag 11. november 2026, kl. 10:00
Dyrup Kirke, Tranehøjen 1, 5250 Odense SV
En gruppe af mænd mødes over en kop kaffe og en ostemad. Der bliver talt om alt mellem himmel og jord. hver anden gang er der oplæg eller foredrag.
Alle mænd er velkommen. Kom og vær med og tag en god ven med.
Kommentarer